توزیع لوازم التحریر خدمتی دیگر از بچه مسجدی ها به نیازمندان 
توزیع لوازم التحریر خدمتی دیگر از بچه مسجدی ها به نیازمندان 

توزیع لوازم التحریر خدمتی دیگر از بچه مسجدی ها به نیازمندان 

حمزه سهرابی گفت: به مناسبت بزرگداشت روز دانش آموز در حرکتی جهادی بسته های لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند و محروم رودبار جنوب و جازموریان توزیع شد.
شناسه خبر : 1113419 تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۰۴

«حمزه سهرابی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، محرومیت زدایی و خدمت رسانی به نیازمندان را از اولویت فعالیت های اجتماعی کانون ثارالله برشمرد و گفت: به مناسبت بزرگداشت روز دانش آموز در حرکتی جهادی بسته های لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند و محروم رودبار جنوب و جازموریان توزیع شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله روستای گز سردی رودبار جنوب افزود: این اقدام در راستای تبریک روز دانش آموز به این دانش آموزان و همچنین حمایت از تحصیل آنها انجام شد.


وی از تداوم طرح کمک مومنانه خبر داد و ابراز کرد: تعداد ۲۰۰ کیسه آرد نیز برای مصرف خانواده های نیازمند و بی سرپرست خریداری شده که در بین آنها توزیع می شود.


سهرابی با اشاره به این که در اجرای طرح کمک مومنانه خیرین ما را یاری می کنند، یادآور شد: برای محرومیت زدایی و خدمت رسانی به نیازمندان با مشارکت بچه مسجدی های کانون، گروه جهادی ثارالله راه اندازی شده است.


مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله روستای گز سردی رودبار جنوب اظهار کرد: جا دارد از همکاری موسسه خیریه محسن ابن علی (ع) که در تهیه آرد مورد نیاز خانواده های نیازمند و بی سرپرست ما را یاری کرده اند، تشکر کنم.


 وی در خاتمه با بیان این مطلب که فعالیت های کانون ثارالله در حوزه خدمت رسانی تنها تهیه و توزیع کمک مومنانه نیست، اضافه کرد: در حوزه خدمت رسانی و محرومیت زدایی تاکنون هر کاری که در توان بچه های مسجدی کانون ثارالله اعم از ساخت سرویس بهداشتی و پرداخت کمک هزینه درمان نیازمندان بوده، انجام شده است.


سهرابی در خاتمه عنوان کرد: به منظور خدمت رسانی بهتر افراد نیازمند و بی بضاعت توسط گروه جهادی کانون ثارالله شناسایی شده و تحت حمایت این کانون قرار دارند.

پایان پیام/ 586